det roligaste kommer i kläm / 2010-12-11 / 02:22:19

dritt!

det här är inge kuL:( ja har så mycke annat skit å så mitt psyke som ska förstöra för mig på skolan bara för så jag får massa extra tjorv så jag hinner ju inte:( längtar till JULLOV! troligtvis kommer det gå undan de första dagarna, innan jag drar mig till mitt efterlängtade norrland och norge!verkligen LÄNGTAR till jag kan jobba med projektarbetet UTAN massa annat skit (läs: plugg) att tänka på, ska bli ENORMT skönt!!:D

borde vara olagligt med skola när det är så här fint ute. istället en lag på att alla måste vara ute och njuta. och jobba med projektarbete!

hade mina näbbskor idag på fredax och fick många positiva kommentarer, ingen negativ!:D är superdupernöjd!! hade ju kunnat komma lite "varför har hon såna där" å sånt, men icke, det gjorde mig jätteglad och de är verkligen värda varenda krona! om man inte har nån "fyllning" i så är de ju ganska kalla. men nu när det är vinter och kallt så kan jag utan problem ha två par strumpor och ett par yllesockar i, vilket blir dundervarmt, och sen när sommaren kommer är det ju bara att ha typ tunna sprumpbyxor i så blir det perfa! eller kanske för varmt på sommarn här nere, men när jag drar mig norrut så..:D:D dundernajs, all-season-skor! skitsnygga också!;)
bästa köpet någonsin!
näbbisarna får av 10!:D

senast efter onsdag borde det bli rejäl fart på detta. borde. senast. jag ska göra något innan dess. och det är inte säkert det blir rejäl fart på onsdag. kanske bara lagom fart. får se. men kanske redan ikväll att jag gör någonting litet. hoppas det. måste fixa det viktigaste i skolan först. (detta ser jag mer som fritid än skola, därför säger jag alltid att jag ska göra skojgrejer, då ingår inte detta in min definition av skola, fast det egentligen gör det. det här känns lite för kul för att vara skola.)

hörs & hejs kram & gonatt från

kommentarer
Postat av: Anonym

Trist att du aldrig skriver om mig i din blogg

2010-12-11 @ 13:53:06
Postat av: eb

vilken fin snöbild.......:D

2010-12-17 @ 21:59:02

kommentera här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0