färdig! (med klippning av åvdåbielle) / 2010-12-04 / 02:53:19

åter igen "jobbat natt". som vanligt. jag är en b-människa. ut i fingerspetsarna. jag gillar'e inte. samhället är emot oss b-människor..:( fast ändå är jag oftast så att när jag väl stiger upp så är jag vaken, oavsett när. men, till saken, jag har nu (för ett tag sen) klippt färdigt framstycket - åvdåbielle. tyckte det verkade väldigt litet när jag såg det på golvet, men jag är ju också ganska liten så det passar ju utmärkt!:)


framstycke - åvdåbielle

fortsätter förhoppningsvis med bakstycket imorn (tar på krafterna att göra en del eftersom jag är så noggrann) så är jag sen färdig med klippning av alla delar. nästa steg efter det är att rita av delarna, med sömsmån, på tyget..LÄSKIGT SPÄNNANDE KUL :D:D

gonatt & hejs från en b-

kommentarer

kommentera här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0