jullov då = jobba massor!:) / 2010-12-20 / 12:30:31

hejsan alla!:D

kommer märkas här att det är jullov!!:D först har jag gjort jättemycket sen kommer jag göra mer ända tills lördag då jag åker norrut, då kommer det vara ca 10 dagar-2 veckor tills jag kommer hem och kan fortsätta.

idag har jag jobbat och jobbat tills jag stötte på ett problem:) det ska jag fråga ingamaj om, och sen ska jag fortsätta:)

bilder och berättande från vad jag gjort:


gjorde en markering av oket som jag glömt bort tidigare. knepigt att behöva rulla ut hela 4-5 meter långa mönstret bara för de strecken:P


markeringar på ärmen, en pil och ett litet streck som jag också missat.


nålade fast bakstycket på ett dubbelvikt tyg...


...och gjorde markering runt, den här gången helt mot mönstret, kanske så man ska göra och bara klippa sömsmån? sist markerade jag sömsmånen, så ska kolla vad som gav bäst resultat:)

nä, nu alltså! ni kan ju inte få allt på en gång..ska göra annat nu så berättar jag om resten sen, för jag gjorde meeer:D

hejs från en glad jullovs-

kommentarer

kommentera här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0