klippt bakstycke - hárddo / 2010-12-04 / 15:32:13

det går ju framåt här alltså..inte bakåt iallafall skulle jag vilja påstå.

på morgonen började jag klippa men så skulle vi till ikea, coop m.m så jag övningskörde. men nu när jag kom hem så fortsatte jag att klippa.



ahahah ja e så rolig, lägger alltid ut likadana bilder fast olika delar, måste va väldigt spännande:p förutom att ja skrev fel på den här så som ni ser har jag kryssat för ett R :P


äntligen - klippt ut alla delar!

haha, bakstycket blev typ 5-7 cm kortare än framstycket..vet inte om det är den som är för kort eller framstycket som är för långt..men iallafall. det spelar ju ingen roll, gör ju provkolt först och kollar då nogrannare hur längden ska vara:) haha jag gjorde ju mitt egna streck för jag är så kort, och då är det ju lite svårt att veta om man ska mäta nerifrån eller uppifrån..men ja, det blir ju en spännande "utmaning" då!:)

problemet e att nu när jag snart kommer till att sy provkolt så är det nå knas med maskinen så msåte fixa det..men en sak i taget, först måste jag ju rita av mönstret till provkoltstyg, sy den, justera, rita av till tygerna, klippa ut det och SEN sy..:p men ska ordna det!

hejs från en trött (sov inte många timmar inatt)

kommentarer

kommentera här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0