lite bilder:) / 2010-12-07 / 14:29:37

hejsan!

i brist på annat just för tillfället så tänkte jag lägga ut lite bilder från kiruna, igen:P


jättefina skor:) tror det är såna som jag har köpt. hoppas de kommer idag;)


fattar inte var alla blåa streck kommer ifrån:O men iallafall, ett par supercharmiga gamla skidor som stod och lutade mot väggen där i Carl Wennbergs sameslöjd :)


hantverk; ljus och korgar


massa mössor och vantar:) i högra övre hörnet ser man mössan som jag köpte:D hur varm som helst liksom..:)


finfina knivar å sånt:) kostar typ en hel förmögenhet, sånt där:O

slut bilder för den här gången:) kanske kommer mer en annan dag, har lite på lager fortfarande..kanske hinner göra något ikväll, hoppas det men har ganska fullt upp så jag får se..om skorna kommit så lägger jag säkerligen ut bilder på dom, "live";)

sen har jag bokat möte med min handledare nästa vecka, för betygsnack å lite sånt, så det är lite läskigt, spännande å se vad jag ligger på typ..mmm, men nu måste jag återgå till verkligheten.

tack å hejs från en aptrött men glad

kommentarer
Postat av: im

Fina bilder du har. Jag blir imponerad. Du får ett stort beröm för bilden med din symaskin och jag gissar det är ett foto på dig i bakgrund. Prydlig syhörna.

2010-12-07 @ 22:29:37
Postat av: eb

i brist på annat :0? ;)

2010-12-08 @ 18:33:54

kommentera här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0