min pappa... / 2010-12-04 / 18:15:45

...han är ju bra magnifik alltså!

skrev typ nyss att symaskinen var lite knas. jag ringde farmor, hon sa om undertråden, men det hade jag redan kollat och gjorde det igen. både cilja och jag hade kollat alla olika hjul som man kan vrida på, och allt var rätt. men oj, så sa jag till pappa att om han inom kort kunde komma och kolla vad det var som var fel. han kom, ägde och stack. på två sekunder typ. jag fattar inte:O jag frågade vad han gjorde. -trädde bara tråden igen, sa han. som om jag inte gjort det massa gånger??:O helknas..men iaf, bra att det ordnade sig. nu ska jag SKYNDA mig att skriva klart engelskan för nu är jag jättetaggad på projektarbetet, så det är ett bra lockbete för att få annat färdigt:)

oj lite babbelbabbel där..:P


så här såg det ut när jag sydde innan pappa kom och typ trädde om tråden:O bubbligt & korvigt..!


så här såg det ut när jag sydde efter pappa kom och typ trädde om tråden:O
helt rakt & fint!

bjudning ikväll så kanske jobbar natt igen, kanhända det kommer uppdatering så där fram mot småtimmarna.

hejs från en glad och pigg (känns så, har ätit, duschat, kommit igång med plugg:D)

kommentarer
Postat av: im

Jag kan förstå att din pappa klarade det med undertråden, du tjorvade väl bara, men du är duktig på ngt annat istället.

2010-12-04 @ 22:13:42

kommentera här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0