tack, ingamaj! / 2010-12-09 / 20:28:23

jag vill bara passa på att tacka ingamaj. för flera saker:

- alla kommentarer och positiv feedback, jätteroligt och ger mer energi att fortsätta!:D
- svar på frågor och funderingar
- hjälp med att beställa tygerna i början
- all annan hjälp:)

det är GULD värt!

MYCKET guld! vet inte hur det här arbetet hade gått utan dig! det hade kanske gått..men inet sprungit iallafall, som det gör nu ibland, i mån av tid!

(tack också till er andra som då och då slänger in en kommentar här på bloggen eller frågar mig i verkliga livet hur det går med kolten, det är jätteroligt och betyder mycket att folk bryr sig och är intresserade om vad jag pysslar med:D:D till dig som bara läser utan att kommentera...tack för att du höjer unika-läsare-spalten med ett snäpp varje dag du läser:P)

kram till ingamaj å hejs till er andra:P

kommentarer
Postat av: im

Det var trevligt att läsa om mig själv i din blogg. Det var mycket guld jag fick, tack för det. Alltid lika trevligt att läsa om hur det går med ditt projekt.

2010-12-09 @ 23:05:37

kommentera här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0