mer tid / 2010-11-24 / 22:02:36

hej mina vänner!

nu har vi haft pedagogiskt möte med lärarna på skolan vilket gjort att de styrt upp grejerna så att det är lite mer utspritt. jag känner mig inte lika stressad mer, känns som att jag kommer ha tid att jobba på kolten de kommande veckorna, KUL:D har längtat efter att få komma igång ordentligt! :)

bara att veronica och filip har snott mitt rum nu när de kommit hem igen..så har ingenstans att vara..men kan ju då försöka göra nästa veckas grejer så får jag mer tid till kolten då...plus att de inte ska vara så länge här så det blir nog bra..:)

hade tänkt också att börja skriva på texten jag ska ha till redovisningen..någon gång:P nej men snart..så att jag kommer igång iallafall för det är alltid mitt största problem..

hejs från en mindre stressad :)

ps. jag väntar fortfarande på pengarna..de skulle ju komma till mitt konto så hoppas de kommer snart!:)

kommentarer

kommentera här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0