mera bilder från kiruna / 2010-11-04 / 17:10:11

hejsan svejsan!

hemma igen, och nu kommer lite mer bilder från kiruna:) se och njut;)


denna sjukt charmiga båt fanns där i affären..hur söt som helst;)

massa massa skor av skinn och ull och garn och allt vad det är..

supersöta tofflor, när mina nuvarande är avverkade blir det kanhända dessa:)

längst in i affären, hur mysigt som helst! mörkt trä och samisk-inspirerade saker, underbart;)

jag ska spara lite bilder till senare, för mycket av det goda är inte bra det heller! så det är bara att hålla utkik, rätt va're är kommer det fler bilder från carl wennbergs sameslöjd! :)

jag ska efter att jag packat upp försöka börja med att rita av lite mönsterdelar till mönsterpapperet, så lägger väl ut bilder från det senare ikväll eller imorgon:)

simma lugnt!
hejs från

kommentarer

kommentera här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0