SYMASKIN!!:D / 2010-11-10 / 16:23:33

ÄNTLIGEN! 

vi har inte köpt en maskin, men den jag fick av farmor i julas som var trasig var inte trasig:P farmor är här nu som jag skrivit, och hon krävde att få titta på maskinen. den går som en klocka, säger hon:D jättejätteroligt..!

det är en Bernina (typ bästa märket för de som inte vet:P), en ganska gammal som en tant hade haft och som det ser ut verkar det som att hon knappt använt den. gamla saker är ofta hållbarare än nya. eller, det beror på, men ofta har många nya saker så många olika finesser så kvaliteten blir sämre. farmor är erfaren i branchen så jag får väl lita på hennes ord på att den är bra;)

några bilder på min fina maskin!:D

finfina grejer:D

finfina grejer

finfina grejer

hur kul som helst, så jag typ dör! jag ska börja med att sy in några kjolar så jag lär känna maskinen, så inte kolten blir hel-förstörd när jag kommer till att sy den..:p LÄNGTAR!:D

hejs från en meget glad symaskinsägande

kommentarer
Postat av: im

Grattis till symaskinen. Jag har också en Bernina, den är bra. Lycka till med sömnaden.

2010-11-10 @ 22:33:34

kommentera här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0