YEY!:D / 2010-11-27 / 05:33:24

jahani..ÄNTLIGEN!

förstår bara inte varför jag inte börjat tidigare?:O det var ju kul;) men det är ju det där med att komma igång..nu kommer jag säkert sätta det här före allt annat bara därför (inkl. äta och sova)..:O :P 

lite bilddag(natt)bok från det jag gjort idag(inatt):


först så röjde jag undan på golvet..det är därför allt runtom är extremt stökigt:p


lade därefter ut mönstret på golvet..


börja med ärmen..minsta delen..:p har ju inte hela natten på mig;)


kul att det står på samiska också, om nån inte kan svenska;P eller så man ska lära sig kanske;)


lade ut mönsterpapperet ovanpå mönstret. alltså det tunna som jag ritar av på är på mönstret, syns kanske inte:p


och ritade av ärmen på mönsterpapperet..NU BÖRJAR JAG PÅ RIKTIGT känns det verkligen som:D


här är då min färdigritade ärm, fast strecken syns typ inte..men iallafall;)


här ser man iallafall strecket, men inte hela ärmen..:P

det var allt för den här gången, klockan är ju trots allt morgon redan:O nästa gång, när nu det blir, ska jag rita av framstycket och bakstycket..och efter det...ja, då är det ju dags att rita av mönstren på nått lakan för att sy provkolt, så det inte blir fel på den riktiga kolten sen. och SEN...! men det kan ju gå fort..eller så kan det gå segt. beror på humör och annat å göra å sånt..men om jag har mycket annat att göra är det mycket troligt att jag kommer göra detta istället eftersom det här är mycket roligare;)

go'natt och go'morn från en trött men ändå glad och nöjd och kommit-igång-stolt-

kommentarer

kommentera här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0