förresten...! / 2010-10-26 / 01:16:11

juste! pappa hade bjudit på en maskin som gick ut idag. han höll på att bjuda och låg högst upp ett tag, flera gånger. men en sekund innan den var slut så bjöd någon jättehögt:( så det blev inget av den heller. alltså blir det att fortsätta leta!

iochförsig så har jag inte akut behov av det just till kolten, men det vore ju kul om man kunde lära känna sin maskin innan man sätter själva kolten under pressarfoten. men om det nu ska ta två veckor innan jag fortsätter är det ju lugnt ändå. fast det tror jag inte att det tar. men ändock.

jahapp, det var det juste!

hejs från en ronja-

kommentarer
Postat av: KB

hur lång tid har du på dig?!

2010-10-26 @ 09:10:52
Postat av: Kajsa

ja, de var det jag mena. :)

2010-10-26 @ 19:50:30

kommentera här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0