leverans / 2010-10-20 / 16:54:12

yo mannen!

mycket riktigt, när jag kom hem från skolan hade jag fått ett paket från Svenska Mönster. här kommer några spännande bilder på den mycket spännande paket-öppningen!;)


så här såg paketet ut. norskt ö, toppen!;D

jag börjar öppna........spänningen stiger!

lite halvöppnat..

ojojoj, nästan helt öppnat..spännande va?! :D

allt låg i en plastförpackning..bra med skydd..:P

å när jag tog ut det ur plastförpackningen var där en bubbelplastförpackning..såna där som är så roliga att vrida så massa bubblor smälls samtidigt;)

ååå till sist! färdigt resultat; mönsterpapper, dragkedja, måttband, märkpennor och tråd!

bara att sätta igång då! om jag har tid nån dag..får se om detta får fart på mina andra göromål så kanske jag hinner göra något idag..allt kan hända, men jag känner inte att äventyrslystnaden skriker i mig idag, så kanske tar det lite chill. har trots allt haft en lång och svår dag;) har krigat mot mina ögonlock hela dagen! de vann, men inte förrän på sista lektionen.

hejs

kommentarer

kommentera här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0