lov / 2010-10-28 / 01:25:29

jahapp, nu blir det nog lov på den här fronten en stund. har slösat bort min dyrbara tid så nu hinner jag varken packa eller något annat. nästan. får hoppas jag hinner slänga i något i väskan iallafall så jag skipper gå naken i gällivare. där är det ju vinter.

imorn bär det av. på dagen ska jag packa, städa, stryka och massa annat och så åker vi vid 6-tiden. så det blir nog inget koltande då. när jag kommer hem, nästa onsdag, så får jag väl spurta igång med det här igen. om jag har tid:P det är en bristvara. jag tar mig till att chilla. fast jag inte har det. och då är det inte på riktigt chill. därför är jag alltid stressad och hinner inte jobba med kolten. fast jag ska! 

idag var jag till expeditionen på skolan och frågade hur man ska göra för att få ut bidraget till projektarbetet. mina ljuvliga femhundra kronor som jag ska få. UNDERBART:) då skulle jag ta kvittona och gå med dom till programrektorn. eftersom jag inte har några lektioner imorn, och drar på kvällen så har jag liksom lov nu. det  betyder att jag på måndagen efter lovet ska gå med kvittona till programrektorn. så att jag kan få ut mina utlovade slantar. ska bli skönt. tid är pengar. jag har inget av det:P så det ska bli bra att få påfyllning på ena fronten iallafall.

inget nytt på symaskinsfronten, men jag hoppas att pappa letar frenetiskt. så att jag kan börja sy om ett liv när jag klippt och ritat färdigt..:P

ha ett bra lov allesamman!:) hejs

ps. i kiruna ska jag kanske kolla efter sameskor. inte köpa, inte nu iallafall. men kolla. se vad det kostar och sånt. kul:D

kommentarer
Postat av: ann1e

Tack, tack! Önskar bara att jag också haft lov :P

2010-10-31 @ 17:28:21

kommentera här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0