problem.. / 2010-10-16 / 12:40:34

nu har jag stött på ett problem. jag tänkte liksom börja klippa å sånt, men så läste jag i arbetsbeskrivningen att "lägg ut mönsterdelarna och klipp ut med tillägg för sömsmån" så då måste jag ju har nå papper att rita av mänstren på så att man sen kan rita av det på tyget..man kan inte ha mönsterpapperet att rita över det med..det andra papperet är nåt prasselpapper som är lite genomskinligt. tror jag..:P ganska länge sen jag hade syslöjd märker jag nu...;)

så jag får väl försöka hitta något sånt papper, men först måste ingamaj svara på vad det heter så jag kan googla runt å se var man kan hitta det:P eller är det någon som vet? berätta!:)

så när jag fått tag på det där pappret ska jag väl fixa det där med tygbitarna..:) återstår att se hur lång tid det tar..

kram

kommentarer

kommentera här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0