projekt-utrymme / 2010-10-23 / 22:18:58

eftersom ca 100% av mina 21,29 kvm golv är täckt av diverse saker så håller jag på att rensa upp efter bombnedslaget, så att jag ska ha någonstans att veckla ut det stora mönstret och rita av delarna på mönsterpapperet och sen till tyget. fast egentligen är det för att (mamma tvingar mig) farmor och farfar kommer hit och de ska låna mitt rum i EN VECKA, för att mitt rum är störst och långt bort från övervåningen så de får lugn å ro:) då får man offra sig för gamlingarna:P

annat har inte hänt på kolt-fronten idag, men det är ju bra ändå!:)

har förresten övningskört i FEM TIMMAR så det kan förklara lite varför jag inte hunnit bli färdig med kolten idag..

hejs från en övningskör-trött (vill köra SJÄLV!)

kommentarer

kommentera här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0