stilla / 2010-10-15 / 10:08:56

det händer inte mycket här för tillfället....:( någon symaskin syns inte till ännu, och har liksom inte haft tid att börja med det andra, som jag faktist kan göra..eller.....? det har jag faktiskt inte tänkt på..:O jag har som bara väntat på nyheter på symaskinsfronten..hmmmm, kanske dags att sätta igång med att klippa, sy, mäta osv. det finns nog ganska mycket att göra innan jag ska börja sy på maskin..:)

hinner nog inte idag men får väl sätta igång imorn, å ta lite bilder som jag kan lägga ut..spännade!:D känns bara lite läskigt å börja klippa i tygerna, de var inte billiga direkt...:P men någon gång måste det göras, det också..jag är bara sån att jag alltid måste vara HELT säker, annars blir jag nervös:O sååe får väl ta det som en utmaning, min lärare säger alltid till mig att "varje dag ska man göra något som man är rädd för, då växer man som person", så det får väl bli det med att klippa i tyget då;)

så ni får se till att hålla koll imorn å se om det kommer något nytt här, bilder å sånt kul:D

kram

kommentarer

kommentera här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0