bildbomb del 3 / 2011-04-09 / 17:20:24

min bildbomb kom visst i 3 delar så det blev som inte en bildbomb men ändå:P

har gjort massor idag, vill fortsätta men har dessvärre annat plugg:( kanske gör mer ikväll..är iallafall snart färdig med dekorationen på nederkanten, tog lite längre tid än jag trodde (såklart:P) men ska plugga fort det andra så jag får fortsätta sen:)

klippt till nederkanten i lagom längd


testar hur dekoration ska se ut


syr dekoration på nederkant


sytt dekoration på nederkanten, utom att sy kantningen för hand


den här veckan kommer döda mig med projektarbete, eftersom jag ska till norrut om en vecka och vara borta tio dagar så måste jag vara nästan färdig, iallafall med själva sömnaden så att jag kan ägna tiden då jag kommit hem till att skriva på projektrapporten. den ska som sagt tidigare vara inne 29 april, så jag har ungefär tre dagar på mig när jag kommer hem (tisdag, onsdag, torsdag, sen är det 29). 

jag hoppas verkligen jag är fördig med sömnaden då så att jag kan göra en bra rapport. annars kommer jag dö då också.

hejs hejs från en long kort

kommentarer
Postat av: Kajsa

Är du laestadian eftersom du ska på storsamling?

2011-04-09 @ 23:53:40
hemsida: http://honfrannorrland.blogspot.com
Postat av: Kajsa

Nepp, jag känner ingen laestadian faktiskt. Jag bor i Porjus, som ligger mellan Gällivare och Jokkmokk.

2011-04-10 @ 00:05:15
hemsida: http://honfrannorrland.blogspot.com
Postat av: Mikael

Ser riktigt intressant ut det där! Ska bli spännande att se det färdiga resultatet så småningom

2011-04-10 @ 13:30:32
hemsida: http://historiskdrakt.wordpress.com/

kommentera här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0