bilder - sliehppá / 2011-04-14 / 13:40:45

jaha, nu har jag haft nationellt prov = en sten mindre på axlarna:) jätteskönt, tänkte fira med att jobba lite med sliehppá :)
mera bilder från när jag jobbade med sliehppá tidigare iallafalla!
lite mönsterdelar, detta är halsen
och detta är kragen och bakstycket
skinnet
jag ritade av halvmånemönsterdelen på ett annat mönsterpapper
klippte ut & nålade fast den
klippte ut den blåa biten
såja, nu är det nog för idag. måste ju spara lite till sen;) nej men nu ska jag dra och käka å så fortsätta med sliehppá. :)
hejs från en 

kommentarer
Postat av: Kajsa

Jo, nog visste jag att det fanns en laestadiansk församling i Gällivare. Fast jag har aldrig varit så värst intresserad av att fara dit vars de nu håller till.

2011-04-14 @ 18:42:43
hemsida: http://honfrannorrland.blogspot.com

kommentera här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0