dekoration till nederkant / 2011-04-09 / 11:16:30

blev lite knas med med ärmarna, eller jag vet inte hur jag ska göra nu så väntar till ingamaj kommer hem så kan hon hjälpa mig :)

ska göra dekoration till nederkanten så länge.


fast min kolt är ju blå då...men tänkte nog ha likadant som på denna. möjligt att jag tar med garn m.m till norrut när jag åker nästa lördag så jag kanske hinner göra det innan jag ska redovisa. :)

och så hoppas jag på att hinna börja med barmklädet idag. nederkantsdekoration tar inte så lång tid tror jag.

mer bilder kommer snart. blev ingen bildbomd tidigare med bara 4 bilder men mer än tidigare iallafall..:P hann ju inte..men snart kommer det mer.

hejs från en

kommentarer
Postat av: Kajsa

Vars ska du, när du ska norrut?

2011-04-09 @ 14:40:04
hemsida: http://honfrannorrland.blogspot.com

kommentera här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0