diverse bilder / 2011-04-27 / 10:21:06

innan lovet sydde jag ju fast ena ärmen efter hjälp av ingamaj.


nu till arbetet med barmkläde - sliehppá

ritade av mönstret till halsen och tittade vilka färger jag skulle ha


klippte ut färgbitarna


sydde fast bitarna med skinnbitar, skinnbiten blev för bred så det hjälpte farmor mig att sy in senare, på maskin


jajja, nu har ni fått hur många bilder som helst! har tagit bilderna till mitt usb så kan lägga in dom från min dator, mer kommer alltså senare idag skulle jag tro. under tiden kan ni ju gräva ner er om ni har lust;)

hejs från en

kommentarer
Postat av: Kajsa

Ska man inte ha skinnbitarna ännu smalare?

2011-04-28 @ 18:27:16
hemsida: http://honfrannorrland.blogspot.com

kommentera här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0