länge sen / 2011-04-26 / 11:22:31

nu var det skitlänge sen jag skrev nått här. har haft det helt bäst! men iallafall, kom hem igår, gjorde inget då förutom att prova det jag har av kolten, skorna, avve som jag fått låna och barmklädet, kändes skumt att jag har en sån sameutrustning! men coolt! :D

ikväll ska jag sy färdigt kantningen och så sy fast ärmen. då är det i princip färdigt. projektrapporten måste jag skriva på och så ja..så får jag hoppas att jag är färdig på fredag.

nu måste jag vidare, bilder kommer förhoppningsvis ikväll! :) jag är lite flummig nu så vet inte vad jag skriver men vi hörs ju !

hejs från en flummig

kommentarer
Postat av: kajsa

du har vintertid på klockan.

2011-04-26 @ 12:53:09

kommentera här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0