MÅL! / 2011-04-27 / 22:45:46

vet ni vad? jag har precis spatserat runt här hemma i en kvart i min alldeles egna (superkliiga) kolt! :D så underbart alltså..:D färdig med ärmar, nedre kant, barmkläde och allt annat. JAG ÄR I MÅL! känns helt konstigt, men kul :)

det "enda" som är kvar är rapporten och redovisningen. redovisningen tror jag att jag kommer göra i stort sett fritt, utan papper. blir nog bäst så. jag vet ju ändå hur jag gjort och vilka problem jag haft.

jag kommer troligtvis att vänta med bilder på den färdiga kolten liksom så att allt kommer iordning. måste hitta en fotograf också, som kan fota mig med kolten på. :) 

nu blir det spännande för er. redovisning är om en vecka, hoppas jag hunnit med alla bilder då, så ni kan få se kolten! :)

ska skriva mera nu, sen sova så jag orkar fortsätta imorgon..

hejs från en trött

kommentarer

kommentera här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0