mer bilder & lägesrapport / 2011-04-27 / 18:23:45

sitter på skolan och skriver på rapporten. har skrivit säkert två timmar idag om inte mer. ska snart hem och sy fast ärmen och sen ska jag fortsätta skriva. äta gör man ändå dör man, men ska äta så jag inte dör innan jag är färdig iallafall.

igår sydde jag färdigt kantningen, ska visa bilder en annan dag.

nu kommer det mera bilder, fortsättning från sist.

lite bilder från när jag sydde halsen till barmklädet.



halsen färdig, vi sydde dock som sagt in de vita skinnbitarna så de blev tunnare. det ser ni på senare bilder.



börjar med resten av barmklädet


vi håller på och ska göra foder, men det använde vi inte sen.



vi åkte till en samekvinna och fick låna hennes barmkläde som mall



jag missade att fota en del för jag jobbade så ivrigt men här har jag iallafall sytt fast halvmånen och ska sy fast den i den större röda tygbiten.


såderja. nu ska jag hem. får se om det blir mer bilder imorn eller när det blir. ska iallafall som sagt sy ärmen ikväll och sen skriva på rapporten. stressigt värre!

hejs från en

kommentarer

kommentera här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0