update / 2011-04-21 / 20:58:00

har hänt asmycket. har inte haft tillgång till internet något eftersom farmors och farfars grej togs sönder av min kusin. har iallafall gjort massor på barmklädet och det är, hör och häpna, FÄRDIGT! bilder kommer då någon gång nästa vecka, funkar ju som sagt inte på min dator att överföra bilder. det kommer komma rikligt med bilder då.

berättar då eftersom vad jag gjort, orkar inte skriva allt nu. det som är kvar av sömnaden är alltså endast att sy färdigt kantningen på nederkanten (har kanske hälften kvar) och att sy fast den andra ärmen. sjukt spännande sen, nu när jag har barmklädet menar jag. skor också.

har skrivit en hel del på projektrapporten, behöver förhoppningsvis inte sitta heeela torsdagen för att få färdigt det. skulle vara najs för en gångs skull. älskar att det inte är massa fakta osv man ska ha med bara för att det är en uppsats eller vad man ska kalla det, utan jag tar bara allt från huvudet. det är då jag kan skriva.

nu är jag ju då i luleå och samlingen börjar imorn, inget koltande då inte. hemma måndag kväll så får se på tisdag hur det blir..skolan är ju igång då igen men det återstår att se..:)

vi hörs då, ha ett fortsatt bra lov, det kommer jag garanterat ha! :)

hejs från en hoppfull

kommentarer

kommentera här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0