dekoration / 2011-02-19 / 18:00:17

har jobbat en del med dekorationen det sista dygnet, massa tjorv fram och tillbaka med rät och avig och massa hur man ska göra. råkade göra lite fel några gånger men det löser jag på mitt sätt:P

bilder:





nog för denna gång. spännande fortsättning. ska börja väva snart tror jag. lov nästa vecka, antingen mer kolt för man har ju mer tid eller så mindre kolt beroende på väder å sånt. återstår att se. men något ska det bli, ser fram emot det! verkligen spännande att se hur det blir med dekoration, jag gör ju lite på mitt eget vis så jag hoppas det funkar..och sen om det ordnar sig med mönster till barmklädet och vävningen..:) börjar likna något:) väl mött!

hejs från en :)

kommentarer

kommentera här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0