skinn å garn / 2011-02-04 / 09:55:20

jahani:)

igår pratade jag med farmor och hon skulle till jokkmokk och kolla efter skinn. hon skulle också få tag på garn åt mig via en same tant. FI vad bra asså, nu börjar det äntligen likna något annat än kaos. tänkte köpa skinn på tradera med det blev för dyrt och tur är väl det, blir säkert billigare att köpa där ändå, och så kan man få exakt så mycket man behöver och inget mer..garnet till lissto blir säkert också dyrare än att beställa..frakten är alltid så dyr ju..:(


lissto är det vävda bandet som man syr fast längst ned på kolten.

världens snällaste siv alltså!! hon ska fotografera och skanna in mönster till sliehppá åt mig, så sjukt bra. tänk om hon visste hur mycket det betyder..jag har blivit så less på att det är så snurrigt med garn hit & dit osv. hpn är så bäst, siv, om ni bara visste! de som inte känner henne tycker jag ska ta å bli kjent med ho med en gang!:D

avve, bandet man har i midjan är alldeles för dyrt för mig att beställa, så antingen får jag väva själv eller helt enkelt vänta med det tills rikare tider och fram tills dess typ till redovisningen å sånt, låna av någon. det ska nog ordna sig hoppas jag:)

det var det för denna gång. finland nästa!! vi höres när jag kommer hem då!:)

hejs från en res-taggad

kommentarer
Postat av: Sanna

suuuper kul att du gör såna här saker, det är ju kul jag ska ochså börja.... =)<3

2011-02-24 @ 13:27:45

kommentera här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0