ÄNTLIGEN! / 2011-01-14 / 19:43:23

hejsan svejsan:)

ja, nu börjas det äntligen!:D har börjat med att rita av de rosa provkoltsbitarna på det blåa kolttyget! hann göra framsidan och oket. så nästa steg är baksidorna och ärmarna. bilder från det jag gjorde igår:



ritade av högra halvan av framsidan på det blåa tyget.


ritade av oket på det blåa tyget.


framsidan och oken ihop (lite ojämna pga sömsmån)
ps. var lite mörkt när jag fotade, då blir det alltid såna där fula streck på bilderna men orkade inte vänta till det blev ljust:P

så det blir spännande nu att se fortsättningen..förvånansvärt att det hela tiden dyker upp nya delar av kolten som jag inte tänkte på från början..kanske dags att börja med banden snart? ska ta en sväng förbi den där affären på artillerigatan och se vad de kan erbjuda:)

vet inte om jag fortsätter idag men iallafall imorgon! håll utkik;)

hejs från en peppad-på-utmaningar-

kommentarer
Postat av: im

Du verkar bra! Fortsätt så!

2011-01-14 @ 22:21:53

kommentera här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0