helgen / 2011-01-24 / 11:54:32

har inte gjort något med kolten i helgen, har bara läst lite om kolttraditioner osv, för att bli mer påläst än vad jag redan är inför texten jag ska skriva;) snart måste jag gå till den där affären jag hittade förut var man kunde typ väva band, hyra, köpa och få hjälp, så ska ta mig dit inom en snar framtid..

känner att jag inte har haft så mycket fokus på själva kolt-sömnaden den senaste veckan, ska försöka ta tag i det lite mer i veckan, om jag ritar av baksidorna så kan jag börja sy efter det, läskigt:O måste få tag på bild på hur dekorationen ser ut bak på kolten, är ju lite olika med var man kommer ifrån osv.

men uppdaterar med bilder så fort jag gjort något mer:)

hejs från

kommentarer
Postat av: KajsaB

från sonja bara ? vilken slags sonja? de är de som är roligast att läsa 'D

2011-01-26 @ 13:58:44

kommentera här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0