segt / 2011-01-17 / 23:09:47

jaha, blev inget koltande på lördagen, fullt upp med annat..håller dock på med storrensning av allt inom mina väggar vilket är en väldig massa, så det är lite kaos i mitt rum. så fort jag fått lite ledigt utrymme på mitt golv ska jag sätta igång och kolta lite, är supertaggad!:) ikväll kanske..

har inte kollat någe mer om barmkläde, vet som inte var jag ska kolla upp det riktigt. men ska väl sätta igång med det snart och också texten till min redovisning tänkte jag ska vara färdig i mars så att jag sen kan bearbeta den i lugn och ro om det behövs! 

har däremot fått en idé av en människa var jag ska få reda på hur det ser ut med dekoration på koltens baksida:)

det var det om det..

hejs från en peppad-på-allt-

kommentarer
Postat av: im

Vad är kolta för något?

2011-01-18 @ 23:30:35
Postat av: KB

mm de undrar man ju ?

2011-01-19 @ 23:03:36

kommentera här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0