syr för fullt!:) / 2011-01-31 / 21:08:30

ja, nu känns det som att jag kommit igång igen!:D sen sist har jag sytt både ihop baksidorna, fast oken i baksidorna och i framsidorna!:) det känns så lite, men det tar sån tid eftersom jag är lite pedantisk på vissa områden, som till exempel sy, det kan aldrig bli för noga för mig..! iallafall, bilder kommer och så fortsätter jag så fort jag kan med att sy.



baksidorna sys ihop.


oken sys ihop med baksidor och sen därefter framsidorna.


ihopsytt förutom sidosömmarna!

äckligt spännande när jag kommit så här långt, känns overkligt att jag håller på att sy en kolt, har verkligen inte tänkt på att JAG syr en KOLT! det känns så knas, liksom jag är inte proffs direkt och känns som det är bara proffs som syr koltar..

hejs från en taggad-till-tusen-

kommentarer
Postat av: bubbi

skönt inlägg'!;)

2011-02-16 @ 18:44:17

kommentera här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0