tyg till sliehppá:D / 2011-03-11 / 14:20:22

YES! bästa syrran min har gjort mig en enorm tjänst!! hon har hittat tug till barmklädet åt mig!! :D och andra bästa syrran min är i luleå hos första men kommer hem imorn så jag får det då :) det här blev ju som glidet på en räkmacka typ ;) 

det fanns inte vadmal men det var lite tunnare och finare, så det är ju perfekt, typ bättre än vadmal! :) låter ju hur bra som helst!

annars så var jag upptagen hela dagen igår så hann inte alls med någon kolt, men ikväll måster det bli lite! då kan jag kanske börja med barmlädet när det kommer imorgon :D

saker löser sig, som det gjort under hela det här projektet. då får jag bara hoppas det håller i sig till den 27 april när det ska vara färdigt. skulle ju vara bra. inga bilder nu, kommer kanske ikväll.

hejs från en plugg-girig

kommentarer
Postat av: Kajsa

Varför köpte du inte kläde till sliéhppan?

2011-03-15 @ 18:40:57
hemsida: http://honfrannorrland.blogspot.com

kommentera här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0