puh, utandning! / 2011-05-04 / 15:18:00

redovisningen är avklarad och det blir MVG i slutbetyg! :D "betygen ska ju sättas den trettonde och det blir inte svårt för mig, du har varit jätteduktig" och någonting att hon var imponerad :D det var jättekul! jag hade förberett mig till flera kortare redovisningar fast man skulle ha en lite längre så det blev ju lite kort men hade inte så mycket att säga. vad jag gjort, varför och vad man ska tänka på..och så fick de ställa frågor.

det har varit ett sjukt kul och lärorikt arbete och nu ska jag fullföra loggboken och skicka in den, det allra sista på arbetet. så NAJS!:D

bandet som jag fick låna..superbra! :D




så skönt att vara färdig och så skönt att andas ut - har funderat så mycket på vilket betyg jag får och så..

loggboken ska skrivas och skickas in senast fredag, det gör jag idag så är jag helt färdig. känns konstigt att jag är färdig, något känns ofärdigt..

men iaf, mer bilder kommer att komma när jag fått tag på bättre kamera så det kan bli bra bilder. så det får ni vänta på ett tag till.

hejs från en

kommentarer
Postat av: julia

BRAVO LONG:)

2011-05-05 @ 21:38:17

kommentera här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0