redovisning / 2011-05-03 / 16:26:50

har skrivit lite på redovisning. några ord/frågor som jag ska berätta utifrån, typ vad jag gjort, varför jag gjorde det och vad som är viktigt att tänka på. lite svårt att veta vad man ska ha med för punkter för att det ska bli tio minuter, liksom de (tvåorna, som är där för att få inspiration) skiter väl fullständigt i hur jag gjort olika delar osv så det blir klurigt. men ska nog ta det ganska spontant. är ju nästan chill i skolan nu :D sådär lagom med plugg så hinner med redovisning helt ostressat alltså. så najs!

och loggboken ska lämnas in i sin helhet på fredag vilket betyder att jag då har gjort allt jag ska och bara kan vänta på betyget..siktar mot stjärnorna, har inte slackat efter betygsnacket innan jul så jag får ju hoppas att det inte sjunkit iallafall!

jajja, några bilder också.



inte så bra kvalle men...vi hörs då

hejs från en glad

kommentarer
Postat av: Kajsa

Den blev ju riktigt snygg!

2011-05-03 @ 19:05:35
hemsida: http://honfrannorrland.blogspot.com

kommentera här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0