:( / 2012-02-06 / 13:52:29

blev inget jokkmokk :( är väldigt fattig så hade inte råd att åka buss, blev ingen annan skjuts... skittråkigt, får åka nästa år! plus att det faktiskt var 32 minusgrader där, så... var ändå liiiite skönt att inte åka, trots att jag gillar kyla!

kan hända jag hittat material till skoband billigt på annat håll å köper det ändå nångång.. grejen är ju att jag inte tål det, men det får jag väl ta :P längtar verkligen tills jag har färdigt allt, men just nu har jag varken tid eller råd till det... men det kommer!:)

ha det bra!

hejs från

kommentarer
Postat av: Maria

Hej Sonja!



Jag skulle vilja komma i kontakt med dig, letar efter någon jag kan leja, att lägga band åt mig.

Såg att du gjort så vackra band, bl.a. till din kolt!

Hör av dig, så berättar jag mer ;-)

Min mailadress ser du ovan...

Vänlig hälsning! Maria

2012-02-09 @ 18:47:10
Postat av: virkpia

Hej! Nålen jag använder heret "ullnål" kan köpas bla här: http://www.grunnebogarn.se/ullnaalar-p-409.html

men finns i de flesta sybehörsaffärer :)

Vilken underbar blogg du har!

2012-02-29 @ 14:02:36
hemsida: http://virkning-crochet.blogspot.com/

kommentera här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0