material till kolt / 2012-11-20 / 14:14:00

om detta kan man även läsa på min kreativitetsblogg
 
har ju påbörjat ett nytt försök att fixa dekorationen. ska använda kolten för första gången i helgen nämligen! :)
 
beställde 1 dm tyg av röd, grön, gul och blå. av någon konstig anledning hade Harry Hedgren AB skickat mitt paket till mammas och pappas adress, även om jag beställt det till min egen adress (har kontaktat företaget och fått ersättning för misstaget). fick iallafall ordnat så en kompis därifrån tog det med sig till kiruna i helgen, där även jag varit (därför dålig bloggning, mobilnätet är inte det bästa..). men fick paketet på fredag iallafall. blir både spännande och läskigt att fixa om den där dekorationen!
 


hejs! 
- sonja

kommentarer

kommentera här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0