tick tack / 2010-10-26 / 01:09:17

"tiden rinner och klockan slår, och allting minner om lyckliga år. och jansson spinner för katter förstår sig på klockor som tickar och går." klockan är JÄTTEMYCKET och med tanke på mina körkortsplaner och resplaner borde jag sova nu. men....det gör jag inte. har slösat bort hela dagen som om jag hade ytterligare en 25 november 2010 på banken. men nu är den slut. datumsmässigt iallafall. men än är det inte slut på min dag. kanhända det vankas roliga minuter ännu. återstår att se;) (eller kanske bara lite städ. minst sagt spännande!)

men som ni säkert förstod av ovan så har jag varken städat rummet för att få plats med koltarbetet eller (logiskt) börjat med att rita av mönstret...:( och jag vet faktiskt inte om jag hinner göra något innan jag åker. och sen när jag kommer hem är det fullt upp med samlingar och farmor och farfar och bastu och massa annat kul. så, tja, får ju se om jag hinner klämma in några minuter med projektarbete. annars blir det ju jättelänge kvar och det går ju inte! ja, jag får helt enkelt klämma in något. oavsett jag har tid eller inte.

ja, så får det bli. håll korpgluggarna öppna, för rätt vare är så dyker det upp något riktigt spännande här!;)

hejs

kommentarer
Postat av: kmb

Härligt sonja-ronja! :D

2010-10-26 @ 09:13:26
Postat av: im

Lycka till med uppkörningen

2010-10-26 @ 14:24:12
Postat av: vera

läser inte din lärare här?

2010-10-26 @ 16:48:58
Postat av: vera

tänkte bara för det handlade om så mycket annat:P

2010-10-29 @ 07:37:06

kommentera här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0