en färdig projektrapport! / 2011-04-29 / 11:56:52

hejhej!

har inte haft tid att skriva nått..har jobbat som en gris med rapporten, både igår hemma och sen kl. 8 på skolan idag. ÄNTLIGEN färdig! känns så konstigt att vara färdig, kändes ett tag som att jag aldrig skulle bli det.

hujja..innan kl.2 ska den vara stämplad och inlämnad. jag hinner. :) känns så skönt. snart är det sommar ju!:D

kanske lägger ut en del av rapporten så ni kan se den om ni vill :) och sen ska jag fiffla på redovisningen..blir ju asläskigt. och kommer bli asvarmt också med ull och måste ha tröja under också.

jajja, får se om jag hinner med bilder i helgen, annars nästa vecka kanske. är mycket nu.

hejs från en lättad

kommentarer

kommentera här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0