svar / 2011-02-01 / 18:18:50

har nu fått svar av både siv och en av blogg-tjejerna, hur bra som helst ju!:D mer om det sen..men jag blir helt confused av alla vävgrejer, är ju tre olika grejer man ska väva och olika färger och allt möjligt..helt knas asså! känner mig stressad, fast det är ett tag kvar. det negativa med mig är att jag har svårt att fokusera på många saker, istället blir det 180% fokus på en grej ett tag tills jag byter till något annat. så nu har jag haft lite för mycket fokus på koltarbetet eftersom det går framåt, blir så peppad då! bra det, bara det att det går ju ut över andra ämnen också..:(

har förresten inte ens fått pengarna från skolan än, vilket betyder att jag har något att vänta på!;) det är ju ganska bra ändå, för de kommer bättre till pass nu än i höstas, tusen gånger fler grejer som måste göras. men ibland undrar jag om det är bara jag som gör det så tjorvigt? kanske..

ska iallafall ta tag i det där senare idag eller imorgon, för innan dess har jag andra grejer på schemat!

kommer roligare sen, med bilder & grejer, håll ut!

hejs från en roligt stressad

kommentarer
Postat av: im

Bra jobbat! Men vart tog bilden vägen där du hade kolten på dig?

2011-02-03 @ 08:13:50

kommentera här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0