charity: water!! / 2011-03-01 / 19:34:54

tar tillfället i akt att göra lite reklam för en kampanj som jag har startat. charity: water

istället för att jag ska få någonting när jag tar studenten, så ber jag er alla att skänka, mycket eller lite, var och en efter sin förmåga, pengar för att barn ska få rent vatten. vattnet de har är brunt av smuts och de måste ändå gå flera timmar för att få det. många dör av hygiensjukdomar som de får av det smutsiga vattnet.



20 USdollar kan ge en person rent vatten i 20 år!! det är ca 130 svenska kronor. hur många vill du hjälpa??

ingen kan göra allt, men alla kan göra något! varje gåva är välkommen, hjälp mig att nå mitt mål och mer än det! man kan skänka pengar ända till 1 juni 2011, min studentdag.

detta är till de som hade tänkt ge mig något, men än mer till de som inte hade tänkt det. gör min dag genom att ge en slant till vatten. vi själva har obegränsat med rent vatten och jag är iallafall inte snabb att vara tacksam över det! är det inte mer än rätt att vi delar med oss då, vi som kan??!

SNÅLA INTE, TÄNK PÅ ATT DU HAR ALLT DU BEHÖVER OCH MER; DELA MED DIG!! 100% går direkt till vattenprojekt, ingenting går till betalning via internet osv. läs mer på hemsidan!

skänk pengar här!

tack på förhand! tillsammans kan vi göra skillnad!

kommentarer

kommentera här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0