kolt till salu! / 2011-05-27 / 22:58:45

jag har tänkt en del på om jag ska sälja min kolt. jag tror inte att jag kommer att använda den mer än typ några enstaka gånger i livet, om ens det, och dessutom har jag inget band till det, vilket jag inte kommer ha råd eller tid att göra nån gång i livet heller..

oavsett har jag haft ett jätteroligt och lärorikt projektarbete, det har jag med mig hela livet ändå.

om ni vet någon som skulle kunna vara intresserad eller om ni själva är det, kontakta mig! bilder kommer snart, har fotat men måste föra över dom till datorn.

men om någon hör av sig så har jag väl hunnit fundera mer och då kan det vara lättare att avgöra.

det som är till salu är alltså ett barmkläde


en kolt
(bilder kommer)

och även en kaffepåse/plånbok


inga fasta priser, det diskuteras vid tillfälle.

hör av er! (endast serösa intresserade)

hejs från en

kommentarer
Postat av: Christina

Fick du sålt kolten? Om inte så kanske jag är intresserad beroende på vilken storlek den är.

Mvh

Christina

2012-02-17 @ 20:40:16
Postat av: Linnea westin

Hej, såg ditt inlägg lite sent ( men förhoppningsvis inte).. Jag undrar om du har kvar kolten, eller i alla fall kragen. Är serriös köpare!

2012-04-24 @ 13:09:04

kommentera här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0