tidsplan / 2010-10-22 / 10:21:49

här kommer en liten tidsplan så ni kan se hur jag har lagt upp arbetet.

oktober – arbeta med att nåla, klippa, mäta. sökandet efter symaskin fortsätter.

vecka 45 ritat över alla mönsterdelar på mönsterpapper och klippt ut dem.

mitten av november symaskin SKA vara mig tillhanda.

slutet på november – kommit igång bra med att sy.

december  t.o.m. mars – sömnad av kolt. eventuellt mössa, band, väska och/eller plånbok, beroende på tid och material. arbete med skriftlig del; text om den samiska kolt-kulturen samt loggbok.

27 april – jag redovisar, med kolten på mig, och berättar om de samiska kolt-traditionerna och lite kring just den typen jag har sytt.

29 april – jag lämnar in den skriftliga rapporten.

13 maj – arbetet med kolten är helt färdigt och betygsatt.

 

så, där ser nu lite:)

hejs från en SNÖGLAD


kommentarer
Postat av: judit

vad duktig du är! (:

2010-10-22 @ 17:42:32

kommentera här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0