undan / 2011-04-07 / 21:25:45

här går det undan!!:D

har gjort massor.

- sytt färdigt dekoration på den ärmen jag höll på med
- sytt färdigt dekoration på den ärmen jag inte hade börjat med
- sytt fast kantningen på båda ärmarna
- sytt båda ärmsömmarna

nu har jag alltså två färdiga ärmar som jag i nästa steg ska sy fast i resten av kolten. dekoration på nederkanten och sen är själva kolten färdig. då är det "bara" barmklädet kvar, hur långt tid det nu tar...har inte en susning, får väl bara hoppas på att jag hinner. och vara effektiv. :)

och jag kan fortfarande inte fixa bilder, sånt funkar inte på den här datorn..det får väl bli en bildbomb när jag kommer över, kanske redan ikväll..:)

hejs från en

kommentarer

kommentera här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0