dekoration / 2011-03-14 / 17:32:09

hejsan hejsan!

jag har jobbat en hel del med dekorationen. och lyckades också överföra bilder från mobil till dator trots min überglappiga minneskortsläsare. enormt bra! det går bra nu;)

först så var jag tvungen att sprätta bort den tidigare dekorationen jag sytt fast på kolten, skrev ju tidigare att jag måste börja om..



då blev det så här:


bara att börja om alltså..tänkte så det knakade hur jag skulle göra istället, gick efter ett tag:P är lite trög på sånt där, jag..iallafall så ordnade jag det som ska vara fram i v-ringningen



tyget som jag beställde kom ju också, så det måste jag ju visa upp!


mer senare! :) nu rullar det på här asså! :D

hejs från en taggad

kommentarer

kommentera här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0