kantning / 2011-03-17 / 19:57:27

hej!
jag gjorde ju fel med dekorationen först. då missade jag att det skulle vara en kant (den blåa kanten som är på insidan och mot det röda innerst i dekorationen) så här som på bilden nedan. eller jag visste det men jag visste inte hur jag skulle göra. då testade jag på ett annat sätt som tydligen inte funkade..:( men nu ser det bättre ut iallafall. förutom att det innersta röda kommer bli ganska tunt när det blåa kommer in men så får det bli. jag tror det kommer funka bra ändå!:) everything is possible if you just believe liksom;)



hejs från en

kommentarer
Postat av: en kajsa

oj, vad långt du har kommit. :D bra jobbat!

2011-03-18 @ 10:24:29

kommentera här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0