kris med vadmal / 2011-03-08 / 20:55:00

alltså..jag fattar inte. har varit på 3 affärer i Uppsala och ingen har vadmal. en sa att de får in till HÖSTEN..ja ba fatta nada vadå ti hösten lixåm? :O jag behöver en rektangel på ca 30cmx50cm men om jag ska beställa på nätet blir det dels minst en meter brett, vad ska jag med det till?? och dels så blir frakten också över 50 kr. SUCK! nog för att det skulle kosta en del mer att beställa hela barmklädet men man blir ju lite less när det inte finns. :(

ska titta med syster i lule för farmor kunde inte hjälpa. skrivit ett låångt mail med alla affärer jag hittade på nätet..:P ska också titta med en flicka i kiruna.

vilket tjorv alltså. lite vadmal, hur ska det vara så svårt?



imorgon blir det förhoppningsvis mycket kolt, ska nämligen inte till skolan..bara inte den här sjukan som smyger sig på blir värre, jag vill inte vara sjuk!

hejs från en

kommentarer
Postat av: Sofia

Vad tråkigt att snön redan håller på att smälta bort. Det är fint här om vintrarna, visst, det är kallt och mörkt under någon månad men sen då det vänder, då är det underbart! Ha ha joväl samojederna dom är fina hundar, du får väl skaffa dig en? Du skriver att du ska upp till Luleå, har du någon anknytning dit eller? Jag bor i lilla Arjeplog, inte så långt ifrån med mina mått mätt :)



Låter bra om uppdateringarna ;)

2011-03-09 @ 12:51:03
hemsida: http://sofiaskriver.blogspot.com
Postat av: Sofia

Vad tråkigt att snön redan håller på att smälta bort. Det är fint här om vintrarna, visst, det är kallt och mörkt under någon månad men sen då det vänder, då är det underbart! Ha ha joväl samojederna dom är fina hundar, du får väl skaffa dig en? Du skriver att du ska upp till Luleå, har du någon anknytning dit eller? Jag bor i lilla Arjeplog, inte så långt ifrån med mina mått mätt :)



Låter bra om uppdateringarna ;)

2011-03-09 @ 13:09:14
hemsida: http://sofiaskriver.blogspot.com

kommentera här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0