behandlade näbbisar:) / 2010-12-09 / 17:52:43

hej alla:)

nu fungerar det äntligen att lägga ut bilder igen:) ta en titt på några tidigare inlägg som jag nu uppdaterat, med bilder:)

igår fixade jag mina fina näbbskor. tog lite blandade tips och gjorde så här:
1. mink oil, smörjde in med en trasa.
2. vänta ett tag.
3. borsta.
4. neutral skoputs på det hela.

har ännu inte märkt att det skulle vara något knas med minkolja på som jag läst så mycket emot, men om det skulle bli kaos får jag väl säga det här så ingen annan gör samma eventuella misstag:P

bilder:


dessa saker använde jag:) minkoil ska göra skon mer vattentålig och slitstark.
neutral/ofärgad shoecream är väl också något liknande men kanske mer glans, vet inte helt.

putsade & behandlade skor..vet inte om man ser skillnad men de blev iallafall lite mörkare:)

det var det om det.

hejs å hade bra från en näbbskoägare;)

kommentarer

kommentera här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0