design / 2010-12-08 / 11:19:12

hejsan:)

som ni ser/sett så har jag fixat en liten infotext under rubriken när man kommer in på bloggen, för dig som bara råkat klicka dig in här eller för dig som följer bloggen men fortfarande inte vet vad jag håller på med;) ändrade också typsnitt på rubrikerna, älskar den där:P 


ser ni lika fin text som jag när ni är inne på bloggen? :) om man inte har den installerad på datorn kan man nämligen inte se den utan ser ett annat typsnitt som jag har som andrahandsval, vet inte ens vilket det är..men iallafall så tycker jag den är ruskigt fin:D

idag börjar jag sent, så sitter här i köket hemma och tittar ut på det underbara vita och väntar på postbilen;) seeegpost!! :P

när postbilen kommer, om jag hinner innan ja måste sticka, så kommer det garanterat nån bild på skorna:) annars så kommer det säkert ikväll för eller inatt (slutar sent & ska vara barnvakt så jag ser ju hur det blir). hvertfall, bilder kommer att komma inom en dag efter att jag fått dom:D

hejs å svejs så länge från en hungrig

kommentarer

kommentera här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0