igår. / 2010-12-01 / 18:22:09

nu forstätter jag från igår eftersom jag somnade:O

förutom det jag skrev igår så ska jag ge er lite fler bilder och skriva resten jag gjorde..:)


lite bättre bild på det avritade framstycket..:)


klippte bara så där slarvigt runt det jag ritat så jag kunde sätta bort de bitar som blev kvar:)

så, nu har jag ritat av alla delar. jag är ju lite krasslig i branschen eftersom jag inte haft syslöjd på många år. så det blir lite knas när jag ska planera hur lång tid saker tar, för jag kommer ju inte ihåg alla detaljer man måste göra..men då är det iallafall bra att jag kommer på det när jag kommer till den punkten istället för att glömma bort..här är en punkt jag såklart vet att man måste göra, men hade bara inte reflekterat över! :P


ärmen, fint utklippt..:) det måste man ju såklart göra, annars går det ju inte att få det till tyget, för man ritar ju runt det man ritat..

klippte bara ärmen - sasse den här gången, blev för trött. så ska jag klippa ut de andra delarna som nästa steg. ikväll? kanske..:) har lite annat plugg till idag så vet inte om jag hinner men det lär ju märkas så småningom:)

hejs från en ....hmmm.... pluggande (plugg-ande) :)


kommentarer
Postat av: im

Det ser väldigt proffsigt ut, precis som om du inte sysslat med ngt annat än tillklippning och sömnad. Duktig tjej!

2010-12-02 @ 21:35:27

kommentera här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0