mera provkolt! / 2010-12-20 / 22:43:24

forstätter på det jag visade sist, för visade ju inte allt..


klippte ut bakstyckena


som blev så här fina med ärmar till:P


gjorde samma med framstycket som med de andra delarna..


som blev så här fint (notera hur fint jag står:P)


nästa steg var att sy ihop bakdelarna..


som blev så här fina.. (kanske gör det till en sommarklänning efter IngaMajs förslag?:P)

efter detta stod det i beskrivningen: sy oket mot bakstycket. börja från mitten och sy åt båda håll.

ja ba fatta noll..:O vilket ok, jag har inget ok? hur ska man sy ett ok som man inte har och som inte finns på mösntret? tusen frågor..:O så jag bestämde att jag skulle ringa ingamaj för att få proffshjälp..som vanligt:P eller jag skickade sms till henne att hon skulle ringa när hon hade tid..

så, nu ska ni vara lite nyfikna för jag väntar med resten....måste skapa lite spänning!;)

hejs från en kommit-igång-bra-:)

kommentarer
Postat av: hamburgare

jo nu är det så här att vi noterade att du stod fint, vi har lagt det i bakhuvudet och kommer alltid bära med oss det. Hälsningar hamburgare med bröd, sallad, bacon, minus dressing och pommes frites.

2010-12-23 @ 23:57:17

kommentera här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0